Kære Puk
Mormor kan ikke klare julemaden længere
Også i år støttede Aller Media, som Familie Journal er en del af, op om den store Knæk Cancer-kampagne, som sluttede lørdag med TV 2's store indsamlingsshow, som indbragte i alt 147.113.040 kr.
Aller Media var for femte år i træk eneforhandler af den kendte Knæk Cancer-blomst, som i år var i en ny guldvariant. Over hele landet har danskerne gennem de seneste uger kunnet købe blomsten i forretninger og kiosker, hvor de også køber deres ugeblade og magasiner. Og blomsten er populær.
Til aftenens Knæk Cancer-show kunne Annemette Krakau, Billed-Bladets chefredaktør, på vegne af alle Allers blade og magasiner således overrække 4.556.702 kr. for salget af Knæk Cancer-blomsten, der er blevet en fast del af den store Knæk Cancer-kampagne.
- Desværre har rigtig mange danskere kræft tæt inde på livet - enten ved selv at være ramt af denne frygtelige sygdom, eller fordi en af deres nærmeste er syg. Heldigvis støtter hele Danmark massivt op omkring Knæk Cancer-kampagnen, og i Aller Media er vi glade for, at vi med salget af Knæk Cancer-blomsten kan bidrage til indsatsen og dermed et bedre liv for mange mennesker i hele landet, siger Annemette Krakau, chefredaktør for Billed-Bladet.
- At det lykkedes at sælge så mange Knæk Cancer-blomster igen i år, skyldes i høj grad, at så mange forretninger og kiosker over hele landet har sagt ja til at deltage. Det er vi taknemmelige for.